Έκθεση Αξιολόγησης σχολικού έτους 2022-23

  • Post author:
  • Post category:2022-23

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία

  • Μεγάλο το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για την αυτομόρφωσή τους αφού συμμετέχουν σε διάφορα σεμινάρια ποικίλου περιεχομένου.
  • Δεν υπάρχει σχολική διαρροή.
  • Ένα σχολείο που μπορεί να γίνει  κοινότητα μάθησης.
  • Εξαιρετική η συνεργασία της σχολικής κοινότητας.
  • Η μαθητική κοινότητα συμμετέχει ενεργά στη σχολική ζωή.

Σημεία προς βελτίωση

Περιορισμός των σχεδίων δράσεων ( Σε ένα σχολείο στο οποίο υπηρετούν 24 εκπαιδευτικοί μπορεί να υλοποιηθούν 6 με 7 σχέδια δράσης). Με αυτό τον τρόπο θα δοθεί η δυνατότητα να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου στους τομείς που επιλέγει κάθε σχολείο ανάλογα με τις ιδιαιτερότητές του και να ενσωματωθούν έννοιες όπως η εμπιστοσύνη, η συνεργασία και η αλληλεγγύη, αλλά και η καινοτομία, η δημιουργικότητα και η αλλαγή στις καθημερινές εκπαιδευτικές εργασιακές πρακτικές.

Προτάσεις προς βελτίωση

Η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης αποτελεί τη βάση για το συλλογικό προγραμματισμό του επόμενου σχολικού έτους ( 2023-24) .

Αξιολογείται ο θεματικός άξονας όχι τα σχέδια δράσης που υλοποιήθηκαν .

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία

Το σχολείο διοικείται με δημοκρατικό τρόπο και δίνεται η  ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές να συμμετέχουν σε δράσεις που αναβαθμίζουν το σχολικό περιβάλλον.

Η δημιουργία Ιστοσελίδας του σχολείου, ο επανασχεδιασμός της και η βελτιστοποίησή της αποτελεί μια δράση απαραίτητη για την επικοινωνία της σχολικής κοινότητας.

Η σχολική μονάδα θα μπορούσε να επικεντρωθεί σε πρωτοβουλίες για τη διαμόρφωση δικτύου σχολείων με τα οποία γειτνιάζει ή έχει κοινές δράσεις.

Σημεία προς βελτίωση

Η διεύθυνση του σχολείου οφείλει να μεριμνήσει για την εφαρμογή του θεσμού του μέντορα ,του ενδοσχολικού συντονιστή και στη δημιουργία ομίλων σύμφωνα με το ν. 4823/2021 (άρθρο 92 και 93).

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία

Πραγματοποιήθηκαν πολλές επιμορφωτικές δράσεις στις οποίες συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί .

Υλοποιήθηκαν πολλά εκπαιδευτικά προγράμματα τα οποία θα μπορούσατε να τα παρουσιάσετε στην σχολική κοινότητα αλλά και στην ευρύτερη κοινότητα.

Σημεία προς βελτίωση

Στοχευμένες επιμορφώσεις.

  • Βασικός στόχος να είναι η διάγνωση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών με τη βοήθεια και στήριξη των στελεχών της εκπαίδευσης.
  • Συνεχής διάλογος μεταξύ των εκπαιδευτικών του σχολείου για θέματα παιδαγωγικών και διδακτικών πρακτικών. Παραγωγή και ανταλλαγή εκπαιδευτικού υλικού και διαμόρφωση «επαγγελματικών κοινοτήτων μάθησης».
  • Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών τόσο στην οργάνωση και διοίκηση του σχολείου όσο και στην διδασκαλία των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων
  • Αξιοποίηση του θεσμού του μέντορα, του ενδοσχολικού συντονιστή και η δημιουργία ομίλων.