You are currently viewing Εκπαιδευτική εκδρομή Περιβαλλοντικής Ομάδας

Εκπαιδευτική εκδρομή Περιβαλλοντικής Ομάδας

Με την Περιβαλλοντική Ομάδα του σχολείου μας ζήσαμε μια αξέχαστη εμπειρία μαζί με φίλους και καθηγητές. Ήταν η τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή μας στα Τρίκαλα.

Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας νωρίς το πρωί, θαυμάζοντας τα υπέροχα φυσικά τοπία στη διαδρομή μας. Κάναμε στάση στη Λίμνη Πλαστήρα, βλέποντας το τοπίο, βγάζοντας φωτογραφίες αλλά και γευματίζοντας σε μία κοντινή ταβέρνα. Το βράδυ φτάσαμε στο ξενοδοχείο και τακτοποιηθήκαμε στα υπέροχα δωμάτια του Grand Meteora Hotel.

Μόλις ξυπνήσαμε, απολαύσαμε το πρωινό μας και αναχωρήσαμε για το κέντρο των Τρικάλων. Εκεί παρακολουθήσαμε ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα στο Κ.Π.Ε. (Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης) Τρικάλων, για το οικολογικό αποτύπωμα που αφήνουμε εμείς οι ίδιοι, αλλά και τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε καθημερινά. Έπειτα φάγαμε στα γραφικά σοκάκια των Τρικάλων. Το βράδυ είχαμε έξοδο για διασκέδαση.

Την τρίτη ημέρα αναχωρήσαμε για το Περτούλι και την Ελάτη. Στη διαδρομή σταματήσαμε και θαυμάσαμε δύο πανέμορφα τοξοτά, πέτρινα γεφύρια. Το πρώτο ήταν το γεφύρι του Αγίου Βησσαρίωνα στην Πύλη Τρικάλων με αξιοθαύμαστη αρχιτεκτονική και το δεύτερο ήταν το γεφύρι της Παλαιοκαρυάς, ένα γεφύρι κυριολεκτικά μέσα στους καταρράκτες. Το μεσημέρι γευματίσαμε στο Περτούλι και κάναμε βόλτα στην Ελάτη.

Το επόμενο πρωί και πριν αναχωρήσουμε για την Αθήνα, επισκεφθήκαμε το μουσείο φυσικής ιστορίας και μανιταριών στην Καλαμπάκα, με απίθανα εκθέματα. Τελευταίος προορισμός για εμάς ήταν ένα μνημείο με απαράμιλλη φυσική ομορφιά, μεταξύ ουρανού και γης, τα Μετέωρα. Ανεβήκαμε στο μοναστήρι του Αγίου Στεφάνου και θαυμάσαμε την υπέροχη θέα από τους ιστορικούς βράχους.

Είχε έρθει η ώρα να φύγουμε. Δυστυχώς, όλα τα καλά τελειώνουν γρήγορα….

Θερμές ευχαριστίες στις καθηγήτριες της Περιβαλλοντικής Ομάδας κ. Σαμίου, κ. Αλεξανδροπούλου και κ. Πριτσούλη, που ήταν πάντα δίπλα μας φροντίζοντάς μας σαν δικά τους παιδιά. Ήταν αυτές ο λόγος που ζήσαμε αυτή την αξέχαστη εμπειρία!