Eπίσκεψη στο Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο

Στις 12 Απριλίου 2024, ημέρα Παρασκευή, οι μαθητές της Περιβαλλοντικής και

Εκπαιδευτική εκδρομή Περιβαλλοντικής Ομάδας

Με την Περιβαλλοντική Ομάδα του σχολείου μας ζήσαμε μια αξέχαστη εμπειρία μαζί

Επίσκεψη στο Μουσείο Ακρόπολης

Την Παρασκευή, 1η Μαρτίου 2024, η Περιβαλλοντική και Πολιτιστική Ομάδα Μαθητών του

Ομήρου Ιλιάδα στο Christmas Theater

Την Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2024, τα τμήματα της Α΄ και της Β΄ Γυμνασίου επισκεφθήκαμε

Λαογραφικό Μουσείο στο Μαρούσι

Την Πέμπτη 11 Ιανουαρίου το τμήμα Β3 επισκέφτηκε το Λαογραφικό Μουσείο στο

Μια γνωριμία με το αρχαίο θέατρο…και την Ελένη του Ευριπίδη

Στις 25 Ιανουαρίου οι μαθητές της Γ’ τάξης είχαμε την ευκαιρία να

ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Την Πέμπτη 4-5-2017 η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας ξεκίνησε για  εκδρομή στα Ιωάννινα.  Η περιήγηση ξεκίνησε με το γνωστό  γεφύρι της Άρτας και συνεχίστηκε με επίσκεψη στο μουσείου κέρινων ομοιωμάτων Βρέλλη και το σπήλαιο Περάματος. Την Παρασκευή 5-5-2017  η ομάδα παρακολούθησε πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο ΚΠΕ Κόνιτσας. Οι υπεύθυνοι του Κέντρου οδήγησαν την ομάδα σε πεζοπορία στις όχθες του ποταμού Βοϊδομάτη και εν συνεχεία έγινε παρατήρηση στο μονότοξο γεφύρι του ποταμού Αώου στην Κόνιτσα. Η περιήγηση της ημέρας τελείωσε με την επίσκεψη στο μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής στο Μονοδένδρι από όπου φαίνεται η χαράδρα του Βίκου. Το Σάββατο έγινε περιήγηση  στο νησάκι της λίμνης Παμβώτιδας και  επίσκεψη στο μουσείο του Αλή Πασά που βρίσκεται στο νησάκι. Οι μαθητές βρήκαν πολύ ενδιφέρον το μουσείο αργυροχοϊας στο κάστρο των Ιωαννίνων. Την ίδια μέρα έγινε μετάβαση στο Μέτσοβο, επίσκεψη  στην πινακοθήκη του ιδρύματος Αβέρωφ  στην οποία φιλοξενούνται  αξιόλογα έργα σύγχρονων ζωγράφων.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΡΤΙΟΥ

Την Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017 οι μαθητές της Α΄και Β΄Γυμνασίου παρακολούθησαν την θεατρική παράσταση “Δωδεκάτη Νύχτα¨του Σαίξπηρ το θέατρο ΠΚ στο Νέο Κόσμο στο πλαίσιο του μαθήματος των αγγλικών. Τον ΟΚτώβριο του 2016 έκλεισαν 400 χρόνια από το θάνατό του μεγάλου δραματουργού γεγονός που στάθηκε αφορμή για αφιερώματα και εκδηλώσεις για το έργο του. Την Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017 η Γ΄ Γυμνασίου παρακολούθησε στην Εστία Γνώσης στη Χαλκίδα πρόγραμμα αστρονομίας από τον υπεύθυνο της Εστίας δρ. Αντώνη Αντωνίου. Οι μαθητές πληροφορήθηκαν σχετικά με τις “διαδρομές των αστέρων” και τα “μονοπάτια του ήλιου”. Πρόκειται για μια διαδραστική περιήγηση στις “γειτονιές” των αστέρων, τους νόμους που διέπουν το σύμπαν και το ρόλο του ήλιου.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

Για τον μήνα Φεβρουάριο είχαν προγραμματιστεί και πραγματοποιήθηκαν διδακτικές επισκέψεις. Η Γ΄Γυμνασίου επισκέφθηκε τη Σχολή Ικάρων και το μουσείο της Πολεμικής Αεροπορίας στη Δεκέλεια. Αξιωματικοί της πολεμικής αεροπορίας μαζί με φοιτητές της σχολής (Ικάρους) μίλησαν στους μαθητές για την εκπαίδευση των Ικάρων, τις επαγγελματικές δυνατότητες που προσφέρει η πολεμική αεροπορία στους φοιτητές της, καθώς και για την σημαντική υπηρεσία που προσφέρουν οι πιλότοι μας στην χώρα. Εν συνεχεία επισκέφθηκαν το μουσείο της πολεμικής αεροπορίας ξεναγήθηκαν στο χώρο από αξιωματικούς της πολεμικής αεροπορίας και οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά αεροσκάφη και να μάθουν την ξεχωριστή ιστορία του κάθε σκάφους και την εμπλοκή του σε διάφορα σημαντικά ιστορικά για την Ελλάδα γεγονότα. Η Β΄ Γυμνασίου ξεναγήθηκε στα εκθέματα του Βυζαντινού μουσείου και η Α΄Γυμνασίου επισκέφθηκε την προεδρική φρουρά και έμαθε για τους εύζωνες. Τους μίλησαν για την εκπαίδευσή τους, τις στολές τους, την ιστορία του σώματος και άλλα που αφορούν αυτή την επίλεκτο στρατιωτικό σώμα.

ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 14.00 ανοίχτηκαν οι προσφορές των τουριστικών γραφείων που κατατέθηκαν για την ανάληψη της διοργάνωσης της εκδρομής στην Κύπρο. Η εκδρομή θα πραγματοποιηθεί από τις 29-3-2017 έως και τις 2- 4 -2017. Οι προσφορές που κατατέθηκαν ήταν οι εξής: @t Holidays: 375 κατ΄άτομο Manessis: 380 κατ΄άτομο Zorpidis Travel: 385 κατ΄άτομο Happy Days Travel: 350 κατ΄άτομο Όλες οι προσφορές που κατατέθηκαν πληρούσαν τις προδιαγραφές που αναφέρονταν στην προκήρυξη με αριθμ. πρ. 178/3-2-2017. Ως εκ τούτου επιλέχθηκε το τουριστικό γραφείο Happy Days Travel για την διοργάνωση της εκδρομής στην Κύπρο γιατί κατέθεσε την πιο συμφέρουσα από οικονομικής απόψεως προσφορά.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Το σχολείο μας την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016 πραγματοποίησε εκπαιδευτικές επισκέψεις σε χώρους που σχετίζονται με θέματα που διδάσκονται και μελετούν οι μαθητές. Η Α΄ τάξη επισκέφθηκε το μουσείο φυσικής ιστορίας στην Κηφισιά στα πλαίσια του μαθήματος της βιολογίας. Η Β΄ Γυμνασίου επισκέφθηκε την πινακοθήκη Φρυσίρα. Είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί στους χώρους του μουσείου από τον ίδιο τον συλλέκτη κ. Φρυσίρα και να θαυμάσει σημαντικά έργα της σύγχρονης τέχνης. Η επίσκεψη έγινε στα πλαίσια του μαθήματος των εικαστικών. Η Γ΄ τάξη επισκέφθηκε το πολεμικό μουσείο. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του μουσείου και συμμετείχαν σε πρόγραμμα πολυμεσικών εφαρμογών.

ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΥ

Στις 14 Νοεμβρίου 2016 η Α’ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε τον αρχαιολογικό χώρο του Κεραμεικού στο κέντρο της Αθήνας. Ο αρχαιολογικός χώρος του Κεραμεικού αποτελεί μικρό μόνο μέρος του αρχαίου αττικού δήμου των Κεραμέων, ενός από τους μεγαλύτερους της αρχαίας Αθήνας. Υπήρξε το σημαντικότερο νεκροταφείο της αρχαίας Αθήνας. Σε τάφους του Κεραμεικού έχουν βρεθεί τα σημαντικότερα αθηναϊκά αγγεία της εποχής. Στο χώρο υπάρχει μικρό μουσείο που φιλοξενεί ευρήματα από τις έρευνες στον Κεραμεικό.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΕ ΣΠΑΡΤΗ – ΜΑΝΗ – ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ

Η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας διοργάνωσε με επιτυχία για δεύτερη συνεχή χρονιά μια εκδρομή στο πλαίσιο του προγράμματος που υλοποιείται στο σχολείο μας. Φέτος επισκεφθήκαμε αρκετές περιοχέςτων νομών Μεσσηνίας και Λακωνίας. Ξεκινήσαμε την εκδρομή την Κυριακή 17 Απριλίου με προορισμό τον Μυστρά, από τα πιο σημαντικά αξιοθέατα της Πελοποννήσου. Η “νεκρή” πολιτεία “κρύβει” πλούσια ιστορία σε γεγονότα και εμείς είχαμε την ευκαιρία να “ζήσουμε” κάποια από αυτά μέσα από τις διηγήσεις της ξεναγού που συναντήσαμε στον Μυστρά. Ο επόμενος σταθμός ήταν η Σπάρτη, μια επίσης εντυπωσιακή πόλη, με μακραίωνη ιστορία και ένδοξο παρελθόν. Εκεί αφού γευματίσαμε, επισκεφθήκαμε το μουσείο της Ελιάς και του Ελληνικού Λαδιού. Πρόκειται για μια ιδιωτική πρωτοβουλία, πρωτοπόρα, με κυρίαρχο στόχο την παρουσίαση της ελιάς και του λαδιού ως δυο πολύτιμα αγαθά με ευρεία χρησιμότητα και αξία στην καθημερινή μας ζωή. Αργά το απόγευμα φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας στο Οίτυλο, όπου δειπνήσαμε και κάναμε βόλτες τριγύρω. Την επόμενη μέρα επισκεφθήκαμε έναν ακόμη όμορφο τόπο, την Μονεμβασιά. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι η αντίθεση των εικόνων – η αγριάδα των βράχων με την γαλήνη της θάλασσας, τα απόκρημνα περάσματα με τα πολυάριθμα κτίσματα ναών και εκκλησιών. Αυτή η περιοχή εκτός από την μεγάλη ιστορική και θρησκευτική αξία, εκπέμπει έναν ιδιαίτερο ρομαντισμό. Συνεχίσαμε για Γύθειο, όπου και γευματίσαμε. Πρόκειται για ένα όμορφο εμπορικό λιμάνι στο λακωνικό κόλπο που σε παραπέμπει σε νησί. Πολύχρωμα κτήρια με αρχοντική όψη δεσπόζουν κατά μήκος του παραλιακού δρόμου. Καταλήξαμε στο ξενοδοχείο για το βραδινό μας γεύμα και εν συνεχεία επισκεφθήκαμε την Αρεόπολη. Την τρίτη ημέρα πήραμε το δρόμο της επιστροφής προς την ΑΘήνα. Αρχικά επισκεφθήκαμε ένα από τα πιο εντυπωσιακά μέρη – θα έλεγα- στον κόσμο, τα σπήλαια του Διρού. Ο πλούσιος πολύχρωμος διάκοσμος, τα παιχνιδίσματα των σταλακτιτών και σταλαγμιτών και η περιήγηση με την βάρκα στο θαλάσσιο τμήμα είναι μερικά από τα στοιχεία που έκαναν τόσο μαγευτικό και συναρπαστικό το ταξίδι μας μέσα στο σπήλαιο! Η ευρύτερη περιοχή της Μάνης ολοκλήρωσε το ταξίδι μας. Εκεί που οι παραδοσιακοί πύργοι σε ταξιδεύουν σε μια άλλη εποχή με ιππότες και νεράιδες. Η ιδιαίτερη αρχιτεκτονική των πύργων, η αρτιότητα και ο σχεδιασμός τους συνάδουν με τον αυστηρό και αμυντικό χαρακτήρα του μανιάτικου πολιτισμού. Η Καρδαμύλη και Καλαμάτα ήταν οι τελευταίες μας στάσεις για γεύμα και βόλτα. Η επιστροφή μας στενοχώρησε όλους, αλλά η εκδρομή μας έμεινε ως μια υπέροχη ανάμνηση με ποικίλες εικόνες από την ιστορική και πολιτιστική μας κληρονομιά. Δεν θα μπορούσα να παραλείψω να αναφερθώ στον οδηγό μας κ. Μπάμπη που εκτός από εξαιρετικός οδηγός ήταν ευγενικός και πρόσχαρος, καθώς και στην συνοδό του τουριστικού γραφείου την κα. Γωγώ, η οποία ήξερε πολλά πράγματα για τη φύση- έχει σπουδάσει βιολόγος- και συνεχώς μας εξηγούσε στα διάφορα μέρη που επισκεπτόμασταν. Ευχαριστούμε την Διευθύντριά μας, την κυρία Σταματούρου, και τις καθηγήτριες – συνοδούς κ. Σαμίου και κ. Βολτσάκη που ξεπερνώντας το διδακτικό τους ρόλο, μας έκαναν να αισθανθούμε όμορφα, άνετα και ευχάριστα σε όλη την εκδρομή. Φωτεινού Διονυσία, μαθήτρια του Β3, μέλος της περιβαλλοντικής ομάδας του σχολείου μας.